Ultima actualizare: 01.09.2025

Transferul de la altă unitate de învățământ la Liceul "Nicolae Tonitza" se poate realiza în limita locurilor disponibile, și sub rezerva aprobării suplimentării planului de școlarizare de către ISMB.

Pentru anul școlar 2025-2026 sunt disponibile pentru transfer locuri la clasele a X-a.

Elevii care provin de la școli cu profil artistic - arte vizuale vor preda o mapă de lucrări realizate în cursul anului/anilor școlari, conform programelor școlare în vigoare și nu vor susține examene de diferență.

Elevii care provin de la alte profiluri vor susține examene de diferență.

Rezultate

Clic aici pentru a vizualiza rezultatele.

Ridicarea cererilor de transfer pentru elevii declarați admiși se va face în data de 2 septembrie 2025, între orele 08:30 - 15:00, de la secretariatul liceului din Bld. Iancu de Hunedoara nr. 27.

Calendar

1 iulie - 19 august 2025 Înscrierea în vederea transferului
20 - 22 august 2025 Depunerea mapei cu lucrări realizate de elev
25 - 28 august 2025 Susținerea examenelor de diferență
1 septembrie 2025 Afișarea rezultatelor
2 septembrie 2025 Ridicarea cererilor de transfer pentru elevii declarați admiși

Susținerea examenelor de diferență

25 august 2025 Examenul de studiul formelor și desenul
26 august 2025 Examenele de studiul formelor și al culorii și studiul compoziției
27 august 2025 Examenul de studiul formelor și al volumului
28 august 2025 Examenul de istoria artei

Înscrierea în vederea transferului

Înscrierea în vederea transferului se poate face online prin email la adresa secretariat+transfer@liceultonitza.ro în perioada 1 iulie - 19 august 2025, sau la secretariatul liceului din Bld. Iancu de Hunedoara nr. 27 (vezi pe hartă), în perioada 1 - 25 iulie 2025, între orele 08:30 - 14:30.

Acte necesare pentru înscriere

  1. Cerere de înscriere completată și semnată (ea poate fi descărcată aici)
  2. Adeverință de la școala de proveniență cu media la purtare și media clasei finalizate în anul școlar 2024-2025
  3. Copie Certificat de Naștere elev
  4. Copie CI elev (dacă este cazul)
  5. Copie CI părinte
  6. Una dintre următoarele:
    • Copie C.I. a celuilalt părinte, în cazul în care părinții din certificatul de naștere al candidatului sunt căsătoriți
    • Copie C.I. a celuilalt părinte și acordul de înscriere semnat de acesta (el poate fi descărcat aici), în cazul în care părinții din certificatul de naștere al candidatului sunt divorțați și au custodie comună
  7. Dovada reședinței în București (pentru elevii care provin din alte județe)

Depunerea mapei cu lucrări realizate de elev

Elevii care provin de la școli cu profil artistic - arte vizuale vor depune o mapă cu lucrări realizate în cursul anului/anilor școlari, conform programelor școlare în vigoare la secretariatul liceului din Bld. Iancu de Hunedoara nr. 27, în perioada 20 - 22 august 2025, între orele 08:30 - 15:00.

Desfășurarea examenelor de diferență

Toate examenele se vor desfășura în sediul liceului din Bld. Iancu de Hunedoara nr. 27.

Conținutul examenelor de diferență

Probe scrise

  1. Istoria artei

Bibliografie

Bibliografie facultativă

Probe practice

  1. Studiul formelor și desen - studiu natură statică complexă + fragment de figură umană; tehnica: creion/carbune
  2. Studiul formelor și al culorii și studiul compoziției - studiu natură statică + fragment de figură umană; tehnica: culori de apă
  3. Studiul formelor și al volumului - fragment figură umană (nas, ochi, gură); tehnica: modelaj in lut

Materiale necesare:

Lutul este asigurat de liceu.

Afișarea rezultatelor și ridicarea cererilor de transfer pentru elevii declarați admiși

Afișarea rezultatelor se va face pe 1 septembrie 2025 la avizierul liceului și pe site-ul liceului, pe această pagină. Rezultatele vor fi afișate anonimizat, folosind numărul de înregistrare a cererii de transfer.

Ridicarea cererilor de transfer pentru elevii declarați admiși se va face în data de 2 septembrie 2025, între orele 08:30 - 15:00, de la secretariatul liceului din Bld. Iancu de Hunedoara nr. 27.